Home

Delo® 600 ADF 10W-30

Delo® 600® ADF 10W-30 este un ulei de motor diesel cu cenuşă extrem de scăzută, recomandat pentru motoarele diesel în patru timpi, aspirate natural şi turbo, compatibile cu gazele cu efect de seră Tier IV Final şi 2017, care uleiurile API CK-4 şi 10W- Se recomandă gradul de viscozitate 30. Acest produs îndeplinește specificația Detroit Fluid DFS 93K222

Category:
Description

Lubrifiantul certificat Delo® 600 ADF 10W-30 ISOCLEAN cu OMNIMAX este un ulei de motor pentru sarcini grele de performanță API CK-4, special formulat pentru aplicații în afara și pe autostradă, inclusiv pentru motoarele Tier IV Final și 2017 conforme cu gazele cu efect de seră (GHG 2017). cu emisii mai scăzute de CO2, precum și motoare diesel cu emisii scăzute, conforme cu EPA 2010, cu sisteme de reducere catalitică selectivă (SCR), filtru de particule diesel (DPF) și sisteme de recirculare a gazelor de eșapament (EGR), care necesită API CK-4.

OMNIMAX oferă protecție maximă a sistemului atât motorului, cât și sistemului de emisii. Această protecție cuprinzătoare ajută la reducerea drastică a ratei de înfundare a DPF pentru a oferi o durată de viață extinsă a DPF(1) și o reținere a economiei de combustibil, redefinitoare în industrie.
Lubrifiantul certificat Delo® 600 ADF 10W-30 ISOCLEAN oferă valoare prin:
Gata de folosire
Permite utilizatorilor să îndeplinească standardele stricte de curățenie ale producătorilor de echipamente originale pentru lubrifianții de umplere.

Flexibilitate
Țintele de curățenie ISO pot fi personalizate pentru a se potrivi nevoilor aplicației dvs. de afaceri.

Liniște sufletească
Fiecare livrare de lubrifiant certificat Chevron ISOCLEAN® include un certificat de analiză ISOCLEAN®.

Extinde
(1) Până la 2,5 ori mai mult decât curățarea cenușii DPF extinsă
interval și economie de combustibil îmbunătățită cu până la 3%.
retenție bazată pe testele de teren și pe motorul Chevron
teste.

Aplicații
Delo® 600 ADF 10W-30 este un ulei de motor pentru sarcini grele API CK-4, special formulat pentru aplicații pe autostradă, inclusiv motoarele diesel compatibile cu gaze cu efect de seră (GHG 17) 2017, cu emisii mai scăzute de CO2, în plus față de motoarele diesel cu emisii scăzute de 2010. cu sisteme de reducere catalitică selectivă (SCR), filtru de particule diesel (DPF) și sisteme de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) care necesită ulei de motor premium de 10W-30.